
4 januari 2023
Betere telefonische bereikbaarheid
Vanaf heden verbetert onze telefonische bereikbaarheid!
U kunt ons bereiken van 9.00 uur tot 12.00 uur en van 14.00 uur tot 17.00 uur.
Hebt u interesse om te werken bij een informeel, internationaal opererend bedrijf dat mensen met een beperking of zorgbehoefte maximale activiteit en mobiliteit biedt?
Goed nieuws! Wij zijn momenteel op zoek naar een Teamleader Customer Service. Lees de onderstaande vacature en ga de uitdaging aan!
• Leiding geven aan een team van 5 personen
• Aangaan en onderhouden van zakelijke relaties met alle Invacare verdelers
• Optreden als adviseur voor medewerkers van de klantenservice, de account managers en verdelers met betrekking tot producten, beleid en procedures
• Opstellen van servicerapportages om de prestaties te analyseren (sterke punten/te verbeteren)
• Zorgen voor naleving van praktijken m.b.t. het beleid en de procedures van het kwaliteitssysteem van het bedrijf en de toepasselijke externe vereisten en normen
• Beheren van en/of deelnemen aan cross-functionele projecten
• Stel individuele en collectieve prestatiemetingen vast m.b.t. klanttransacties: prijsaanbiedingen, bestellingen, telefonische respons, retouren, klachten
• Genereer prognoses en beheer front- en backoffice-activiteiten
• Externe/interne klanttransacties verwerken: offertes en bestellingen, informatieaanvragen en terugbetalingsverzoeken
• Beoordelen van personeelsbehoeften en -kosten; identificeren, aannemen en promoten van mensen met de vaardigheden en competenties die nodig zijn om de beste resultaten te bereiken
• Coachen en ontwikkelen van medewerkers om hun persoonlijke, team- en organisatiedoelen te bereiken, jaarlijkse prestatiebeoordelingen op tijd op te stellen en af te ronden
• Beheer als key user transacties in het ERP, onderhouden van artikelen en prijzen
• U bent in het bezit van een bachelor-diploma in management
• U hebt 3 jaar ervaring in een management-functie
• Goede beheersing van het Nederlands en Frans en een goede kennis van het Engels
• IT Kennis van ERP (QAD gewenst), Excel en Word. Kennis van MS Access is een plus
• In staat om prioriteiten te stellen en zelfstandig beslissingen te nemen
• Uitstekende telefonische vaardigheden
• Uitstekende analytische, communicatieve en organisatorische vaardigheden
• Kennis van de markt voor medische hulpmiddelen (productie en verkoop) en de B2B-verkoopomgeving
Enthousiast over Invacare en deze functie? Solliciteer dan per e-mail (vacatureBE@invacare.com) of per post (Invacare NV, Autobaan 22, 8210 Loppem) en misschien mogen wij jou binnenkort wel verwelkomen als nieuwe collega!
4 januari 2023
Vanaf heden verbetert onze telefonische bereikbaarheid!
U kunt ons bereiken van 9.00 uur tot 12.00 uur en van 14.00 uur tot 17.00 uur.
30 november 2022
De beurs gaat door in Lille Grand Palais. U kunt ons vinden op stand C16 in hal Paris.
10 augustus 2022
De Küschall Champion is de eerste hybride rolstoel waarvan de rijprestaties vergelijkbaar zijn met die van een vastframe rolstoel terwijl hij de voordelen geniet van een vouwbare rolstoel. Dit is de optimale combinatie van modern design en reeds...