Wordt u onze nieuwe Teamleader Customer Service?

Nieuws

Wordt u onze nieuwe Teamleader Customer Service?

We're Recruiting

Hebt u interesse om te werken bij een informeel, internationaal opererend bedrijf dat mensen met een beperking of zorgbehoefte maximale activiteit en mobiliteit biedt?
Goed nieuws! Wij zijn momenteel op zoek naar een Teamleader Customer Service. Lees de onderstaande vacature en ga de uitdaging aan!

Teamleader Customer Service (M/V) - Optie Fulltime

Functie bijdrage

•    Leiding geven aan een team van 5 personen
•    Aangaan en onderhouden van zakelijke relaties met alle Invacare verdelers
•    Optreden als adviseur voor medewerkers van de klantenservice, de account managers en verdelers met betrekking tot producten, beleid en procedures
•    Opstellen van servicerapportages om de prestaties te analyseren (sterke punten/te verbeteren)
•    Zorgen voor naleving van praktijken m.b.t. het beleid en de procedures van het kwaliteitssysteem van het bedrijf en de toepasselijke externe vereisten en normen
•    Beheren van en/of deelnemen aan cross-functionele projecten

Verantwoordelijkheden

•    Stel individuele en collectieve prestatiemetingen vast m.b.t. klanttransacties: prijsaanbiedingen, bestellingen, telefonische respons, retouren, klachten
•    Genereer prognoses en beheer front- en backoffice-activiteiten
•    Externe/interne klanttransacties verwerken: offertes en bestellingen, informatieaanvragen en terugbetalingsverzoeken
•    Beoordelen van personeelsbehoeften en -kosten; identificeren, aannemen en promoten van mensen met de vaardigheden en competenties die nodig zijn om de beste resultaten te bereiken
•    Coachen en ontwikkelen van medewerkers om hun persoonlijke, team- en organisatiedoelen te bereiken, jaarlijkse prestatiebeoordelingen op tijd op te stellen en af ​​te ronden
•    Beheer als key user transacties in het ERP, onderhouden van artikelen en prijzen

Profiel

•    U bent in het bezit van een bachelor-diploma in management
•    U hebt 3 jaar ervaring in een management-functie
•    Goede beheersing van het Nederlands en Frans en een goede kennis van het Engels
•    IT Kennis van ERP (QAD gewenst), Excel en Word. Kennis van MS Access is een plus
•    In staat om prioriteiten te stellen en zelfstandig beslissingen te nemen
•    Uitstekende telefonische vaardigheden
•    Uitstekende analytische, communicatieve en organisatorische vaardigheden
•    Kennis van de markt voor medische hulpmiddelen (productie en verkoop) en de B2B-verkoopomgeving

Enthousiast over Invacare en deze functie? Solliciteer dan per e-mail (vacatureBE@invacare.com) of per post (Invacare NV, Autobaan 22, 8210 Loppem) en misschien mogen wij jou binnenkort wel verwelkomen als nieuwe collega!