Informatie met betrekking tot een dienst

Krijg toegang tot verschillende categorieën in één klik:

  • Klantenservice, after-sales service, reserveonderdelen
  • Gedetailleerde configuratie van een Invacare rolstoel
  • Vraag een offerte aan, plaats een bestelling, volg een bestelling
  • Invacare Pro en e-commerce

4.0Klantenservice, after-sales service, reserveonderdelen

Hoe kan ik contact opnemen met de Invacare klantendienst?

U kunt ons mailen via marketingbelgium@invacare.com .

Hoe vraag ik een after-sales service (onderhoud, herstelling,retour...) aan voor mijn Invacare product?

Vul hiervoor het formulier in op Invacare Pro onder het menu Dienst na verkoop > Aanvragen retouren.

Wat is de reparatietijd van een after-sales service?

U kunt hiervoor contact opnemen met onze technische dienst.

Is het mogelijk om een product te lenen tijdens de reparatie van mijn product?

Helaas bieden we geen vervang- of huurtoestellen wegens beperkte voorraad.

Hoe kan ik een reserveonderdeel referentienummer vinden voor een Invacare product?

De referentienummers kunt u vinden in onze onderdelen catalogus. De catalogus is beschikbaar op onze website onder het menu producten.

3-0Gedetailleerde configuratie van een Invacare rolstoel

Waar vind ik de gedetailleerde configuratie van een Invacare rolstoel?

Deze informatie vindt u op Invacare Pro onder het menu Bestellen > Configuratie zoeken op serienummer.

5.0Vraag een offerte aan, plaats een bestelling, volg een bestelling

Wat zijn de leveringstijden van mijn bestellingen met een serienummer?

U kunt deze informatie vinden op uw Invacare Pro account.

Gelieve ermee rekening te houden dat de leveringstijden kunnen vertragen door de pandemie. Er zijn momenteel teveel variabelen om een datum te kleven op levertijden. Eén of meerdere opties laten vallen, kan de levertijd inkorten.

Waar vind ik mijn offertes, orderbevestigingen, pakbonnen en facturen?

U kunt deze informatie vinden onder "Mijn account" op uw Invacare Pro account.

Hoe kan ik als verdeler een offerte opmaken?

Via uw Invacare Pro account onder het menu Bestellen > Aanvragen offerte.

6.0Invacare Pro en e-commerce

Hoe kan ik een Invacare Pro account aanmaken?

Bent u een verdeler, dan kunt u het volgende formulier invullen: https://customerservice.invacare.eu.com/Access-du-BE

Hoe reserveer ik een demo product?

Via uw Invacare Pro account onder het menu Bestellen > Aanvragen demo.

Wat zijn de beschikbaarheidsdata voor demoproducten?

U kunt de beschikbaarheidsdata raadplegen bij het reserveren van een demo via uw Invacare Pro account.

Hoe zet ik een offerte om in een bestelling in mijn Invacare Pro-ruimte?

Dit is helaas niet mogelijk. De offertes moeten namelijk manueel gecontroleerd worden.

Hoe dien ik een klacht in?

U kunt hiervoor het formulier invullen op Invacare Pro. Ga hiervoor naar "Menu/Contact/Contacteer ons".

Hoe ontvang ik mijn goederen correct?

Kijk bij ontvangst uw goederen na. Indien u opmerkingen hebt, gelieve dit ter kennis te brengen aan de vervoerder en deze binnen de drie kalenderdagen na de aflevering bij aangetekend schrijven aan ons te melden.

Waar kan ik de uitverkooplijst vinden?

De uitverkooplijst wordt maandelijks uitgestuurd via onze nieuwsbrief. U kunt de laatste uitverkooplijst ook vinden op Invacare Pro. Ga naar "Menu/Promo/Uitverkooplijst".

Wat zijn de garanties op Invacare producten?

Raadpleeg hiervoor onze algemene verkoops- en leveringsvoorwaarden door hier te klikken.

Hoe kan ik de verzending en levering van mijn bestelling volgen?

U kunt deze informatie vinden onder "mijn account" op uw Invacare Pro account.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen in e-commerce voor een reserveonderdeel?

Raadpleeg hier onze gebruiksaanwijzing: 

Hoe kan ik een order als favoriet opslaan?

Plaats de gewenste goederen in de winkelwagen. Ga vervolgens naar uw winkelwagen en klik op "Opslaan Favorieten". Geef de offerte of bestelling een naam en klik vervolgens op "Favorieten opslaan".
Bij een volgende offerte of bestellingsaanvraag verschijnt er "Favorieten" onder het subtotaal / de knop "In winkelwagen".

Houden de prijzen in e-commerce rekening met mijn commerciële voorwaarden en kortingen per hoeveelheid?

Ja, maar niet bij eenmalige/speciale offertes.

Kan ik mijn besteld product op een ander adres laten leveren?

Als verdeler kunt u het afleveradres wijzigen naar één van uw filialen.

Welke prijzen worden weergegeven in mijn Invacare Pro?

De reserveonderdelen zijn publieksprijzen, exclusief BTW.
Voor Homecare zijn dit de nettoprijzen, exclusief BTW.